برگزاری نشست مشترک انجمن زنان کارآفرین با دانشگاه کوثر بجنورد
20 اسفند 1399

شروع نوشتن اینجا...



در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین خانم‌ها فریبا یاراحمدی، آسیه علی‌نژاد و سرکار خانم آنا یارعلی، مدیر پروژه نشست‌های دانشگاهی انجمن زنان کارآفرین و سرکار خانم دکتر فخر، مدیر امور زنان دانشگاه کوثر بجنورد، همکاری‌های مشترک میان این دو مجموعه در راستای بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت‌های موجود در دانشگاه بررسی شد.

به گزارش انجمن زنان کارآفرین، در این نشست درباره چگونگی همکاری‌ها مشترک و متقابل در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاهی و دانشجویی و توانمندسازی افراد به‌ویژه دختران دانشجو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه تسهیل‌گری‌هایی که دو مجموعه می‌توانند برای پیشبرد مقاصد مشترک خود در حوزه کارآفرینی و تقویت آن داشته‌باشند مورد بررسی قرار گرفت. انجمن زنان کارآفرین از پشتیبانی و کمک به تحقق و عملی کردن ایده‌های دانشگاه کوثر و کمک به فرایند راه‌اندازی مرکز نوآوری در این مجموعه استقبال کرد و مقرر شد برای تحقق آنها در گام اول انجمن زنان کارآفرین به‌طور رسمی نامه‌ای جهت درخواست و پیشنهاد همکاری مشترک و عقد تفاهم‌نامه به ریاست دانشگاه کوثر ارسال کند.
کمک به دانشگاه در راه‌اندازی یک مرکز نوآوری با آموزش کارآفرینی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های بومی، قومی و منطقه‌ای دانشگاه ازجمله کارهایی است که انجمن ظرفیت انجام آنها را دارد و دانشگاه نیز با ایجاد بستری برای جذب افرادی که مایل به گرفتن این آموزش‌ها باشند و پشتیبانی مداوم و تسهیل‌گری‌هایی برای حضور فعال انجمن در دانشگاه می‌توانند در این مسیر قدم بردارند.
از آنجایی که این دانشگاه یک مرکز آموزشی تک‌جنسیتی است می‌تواند به یک قطب موثر در حوزه رشد و شکوفایی خلاقیت و نوآوری بانوان در محیط دانشگاه تبدیل شود و به‌عنوان پایلوت، مدل‌سازی‌های آن در آینده برای سایر دانشگاه‌ها هم مورد بهره‌برداری قرارگیرد.

https://t.me/womanngo


ترویج کارآفرینی اجتماعی ومعرفی مستند بنیانگذار محک
23 اسفند1399