نشست مشترک کارگروه صنایع دستی و‌گردشگری
8 بهمن 1398



نشست مشترک کارگروه صنایع دستی و‌گردشگری انجمن با فعالان این حوزه در گلستان

ه گفته روابط عمومی انجمن، عصر روز سه شنبه ۸ بهمن ماه نشستی به منظور هم اندیشی دفتر نمایندگی گرگان با فعالان حوزه صنایع دستی و‌گردشگری و گفتگو پیرامون ایجاد شبکه در این حوزه برگزار شد.
در این نشست که با حضور اعضا و فعالانی در رشته های تولید فرش و‌ گلیم و تابلو فرش ، لباس محلی، بافت پارچه ، نوقان داری، چرم، معرق، سوزن دوزی و‌ نیز مشاوره و طراحی و ایده پردازی هنرمندان آن استان تشکیل شد، ابتدا نفیسه عروجی فعال در حوزه صنایع دستی و‌ عضو‌ کارگروه مربوطه، از استان اصفهان، تجربه زیسته خود را در این حوزه با تمرکز بر یافتن بازار فروش و ارائه کالا بیان و‌ پیشنهادش مبنی بر فروش محصولات در هایپر صنایع دستی را مورد تأکید قرار داد.
همچنین پیشنهاد شد با توجه به صنایع موجود در استان بر فروش مجازی، خوشه سازی و شبکه سازی تمرکز و با توجه به شرایط استان از همه منابع و‌امکانات بهره گیری شود.
در ادامه نشست راما وزیری مسئول کارگروه صنایع دستی و گردشگری انجمن در خصوص چگونگی فعالیت در حوزه صنایع دستی سخن گفت و ، و پیشنهاد شد با توجه به دسته بندی انواع تولید (فردی، کارگاهی، پشتیبان) همکاری ها با انجمن و‌ در قالب شبکه انجام شود.
همچنین پیشنهاد شد در قالب تعاونی چند منظوره در همه حوزه ها( طراحی، تولید، بازاریابی و فروش) فعالیت منسجم تری بشود.
این برنامه با بازدید از محل کسب وکار خانم هدی حسینی هنرمند حوزه نساجی و طراحی پارچه و‌لباس که حائزه رتبه دوم این رشته شده پایان یافت



جلسه هماهنگی با مدیر دفتر نمایندگی انجمن در شهر کرمانشاه
22 بهمن 1398