مراسم افطاری انجمن زنان کارآفرین
17 اردیبهشت1398

شروع نوشتن اینجا...



مراسم افطاری انجمن زنان کارآفرین

دومین نشست عمومی انجمن در سال جاری به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.
در این برنامه ابتدا دکتر زهرا ریاضی از اعضای قدیمی انجمن سخنرانی خود را با موضوع سلامت ارائه کرد و‌ پس از آن به سوالات حاضران پاسخ گفت. سپس مدیرعامل انجمن به بیان نکاتی در ارتباط با برنامه مجمع عمومی دو انجمن در تاریخ ۲۲ خردادماه و شرابط کاندیداتوری در هیئت مدیره انجمن زنان مدیرکارآفرین و دورهمی هدفمندی که به منظور هم اندیشی، هم گرایی و‌هم افزایی اعضای کارگروه ها برای ۲۳ خرداد ماه تدارک دیده شده، پرداخت. هم‌چنین رئیس هیئت مدیره از شرکت کنندگان در این برنامه و‌دیگر اعضای انجمن درخواست کرد کمک های خود را برای رسیدگی به امور سیل زدگان بویژه برای برنامه توانمندسازی اقتصادی زنان به حساب موسسه مهر نیکان خرم آباد واریز کنند. 

شماره کارت موسسه مهر نیکان
۶۱۰۴۳۳۷۵۲۷۹۹۳۶۲۸)
برگزاری مراسم افطار در فضایی معنوی و‌صمیمی در رستوران بوستان گفتگو پایان بخش این برنامه بود.
یادآور میشود میهمانانی از بخش دولتی و‌ خصوصی، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران دعوت شده بودند که برخی به دلیل تقارن این برنامه با دیگر برنامه های متعدد ماه رمضان امکان حضور نیافتند. اما حضور معاون و‌مدیرکل برنامه ریزی معاونت زنان ریاست جمهوری، سرپرست اداره کل امور زنان شهرداری و‌مشاورین امورزنان وزارت جهاد کشاورزی و‌سازمان فن آوری اطلاعات فرصت بسیار خوبی برای پیگیری پروژه ها و‌برنامه های مشترک فراهم آورد.
لازم به ذکر است اولین نشست عمومی انجمن به مناسبت فرارسیدن سال نو در دفتر بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و‌جوانان تشکیل شده بود.


نشست کارآفرینی اجتماعی زنان عوامل موثر و راهکارها
19 خرداد1398