برنامه کلاب هاوس انجمن / ” جایگاه نهاد مدنی و‌نقش آن در جامعه با تمرکز بر فعالیت های انجمن زنان کارآفرین”
10 اسفند



جشن بگیریم، همکاری کنیم و‌گرامی بداریم
روز جهانی NGO (سازمان های مردم نهاد)، در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۴ توسط هلن کلارک، نخست وزیر سابق نیوزیلند ومدیر برنامه توسعه ملل متحد(UNDP) به صورت بین المللی به رسمیت شناخته شد. دراین تاریخ ، صدها سازمان غیردولتی و روسای سازمان ملل متحد، یونسکو، اتحادیه اروپا و رهبران بین المللی، در هلسینکی پایتخت فنلاند جمع شدند تا اولین روز جهانی سازمان های غیر دولتی را جشن بگیرند.
کلارک در سخنرانی خود در هلسینکی، به اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد برای سازمان ملل متحد اشاره کرد. مفهوم جهانی روز جهانی سازمان های مردم نهاد ، جشن ، بزرگداشت و همکاری سازمان های مردم نهاد مختلف در سراسر جهان و افراد شاغل در آنهاست که در تمام سال به جامعه کمک می کنند.
در این روز، تاثیرات مثبت فعالیت سمن ها در نقاط مختلف جهان به اشتراک گذاشته می شود.
انجمن زنان کارآفرین نیز به منظور گرامی داشت این روز در برنامه کلاب هاوس انجمن در ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ با عنوان ” جایگاه نهاد مدنی و‌نقش آن در جامعه با تمرکز بر فعالیت های انجمن زنان کارآفرین” با حضور متخصصان و‌صاحب نظران مروری بر نقش اجتماعی و‌ تأثیرات مثبت فعالیت هایش در جامعه خواهد داشت.
با ما همراه باشید
در لینک :

https://www.clubhouse.com/join/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%D9%8A%D9%86/ibAFyhXT/mJ6wZBnv?utm_medium=ch_invite&utm_campaign=-ZhV-ayx5E7SSnhEuLCD0g-85677


وبینار “مقدمه ای بر مفاهیم مدیریت دانش “
8 مارج